6 načina da manje sjedimo svaki dan | Zdravo sjedenje – SpinaliS Zagreb

6 načina da manje sjedimo svaki dan

6 načina da manje sjedimo svaki dan

Tempo na telefonu

Vklopite  zvučnik telefona ili  kupite kvalitetne slušalice kako biste mogli biti više u pokretu dok razgovarate.

Nakon obroka kretati se

Ili napraviti kratku šetnju nakon obroka. Razina masti u vašem krvotoku je najveća nakon obroka i jednostavno kretanje nakon, povećava aktivnost lipoproetinskih lipaza koji potiče vaš metabolizam.

Odlučiti se za barske stolice u restoranu,kafiću

Sjesti na početak stolca, raširiti noge toliko koliko vam sežu kukovi, da podržavaju vašu težinu i lagano gurnuti kukove naprijed, ispravljajući vaša leđa. Ova pozicija se zove „perching“ – sadržava S-oblik vaše kralježnice i raspoređuje vašu težinu ravnomjernije. Bilo da ste na koncertu, parku, vani, ne sjedite. Vidjet ćete kad nećete sjedit, stajat ćete ili prirodno biti u pokretu, ići gore dolje, kaže Marc Hamilton, PhD, mikrobiolog na Pennington Biomedical Research Center.

Radite stvari osobno

Umjesto slanja maila ili zvanja kolege, prošećite do njegovog stola. Ustanite i raspravljajte u uredu o poslu ili prošećite i razgovarajte.

U roku od dva tjedna mogli biste se naviknuti hodati i raditi – kaže James Levine, MD, istražitelj u Mayo bolnici.

Napravite multi radnu stanicu

Ideja je dozvoliti tijelu da se kreće u različitim pozicijama tokom dana.

Stvorite prostor gdje možete stajati dok radite (stavite postolje na koje možete staviti kompjutor), visoki stolac na koji se možete osloniti odnosno zadržati S položaj kralježnice i ako možete, prostor za sjedenje u razini poda gdje ćete čitati.

Sjedenje prekriženih nogu prirodno rotira vašu zdjelicu naprijed i održava S krivulju.

Mijenjajte položaj s jednog mjesta na drugo kako osjećate.

ergonomske stolice spinalis

Comments are closed.